Post by igdapanecla on Mar 9, 2022 20:47:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Star Wars™ Pinball 7 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Star Wars™ Pinball 7 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Star Wars™ Pinball 7 2022 version ▞▞▞
Spill Det!
Jeg har zen flipperspill, og det lar meg ikke spille alle mine flipperspill sammen, der står det at jeg må kjøpe star wars flipperspill igjen, hvorfor
Siden Android 4.1.2-oppdateringen på telefonen min, har jeg fått en forferdelig forsinkelse med spillet. Og forsinkelsen var så dårlig i går at da jeg prøvde å avslutte spillet, tok det lang tid å gjøre det.. Og det påvirket telefonen min.. Lag mellom skjermendringer i nettleseren.. Så mye at jeg måtte slå av telefonen for å fikse det.. Noe sier meg at det ikke er spillet i seg selv, men interaksjonen mellom spillet og OS.. Spillet fungerte perfekt før OS-oppdateringen..
Du får bare ett flipperbord gratis, og resten må du betale for, det er ikke verdt det
Klart jeg skulle ønske jeg kunne eie alle bordene for halve prisen eller et sted rundt $10. Men å eie bare noen få bord tvinger meg til å bli bedre på de jeg eier før jeg går videre. Musikken, SFX og voice-overs er et stort pluss til SW pinball fremfor andre serier (som Marvels med jeg også eier).
Morsomt spill, spiller bra på Xoom, noen urettferdige balltap og tvilsom fysikk.
Jeg liker virkelig dette spillet! Grafikken i begynnelsen er kjempekul, og den hopper ikke over eller forsinker på noen måte som mange andre spill gjør noen ganger. MEN dette spillet koster $1,99 og da må du betale ytterligere $1,99 per bord!? Det er latterlig.. Det får meg på en måte til å ønske å refundere spillet
Bra flipperspill, 👍 men vær forsiktig med å kjøpe! Det følger kun med ett enkelt bord, og du må kjøpe resten hvis du vil ha andre! Jeg forstår at utviklere trenger å lade i dag på grunn av hvordan ting er, bare synd er alt! 🙃
Skulle ikke trenge å kjøpe flere bord da jeg måtte betale for spillet i utgangspunktet
Det er flipperspill på et galatisk nivå. Velg side, lys eller mørk og skyt målene og rampene for å bygge deg opp med kraften. Det vil holde deg opptatt så lenge du vil spille. Bare husk å blunke....
Ikke kjøp dette. Jeg og mange andre har det samme problemet. Bare les andre anmeldelser. Den nederste delen av skjermen mangler. Du kan ikke navigere gjennom vinduet. Gal og rett og slett dum. Dette spillet er en svindel.
Var ikke så bra.
Загадочный лес: Чистая любовь! Казуальные bvx
Jeg vokste opp med å se star wars trilogien og flipperspillet vinner hendene ned 4 spillet og grafikken du elsker star wars få dette jeg anbefaler det
Star Wars™ Pinball 7 Trò chơi điện tử ydj
Du må kjøpe flere bord etter at du har kjøpt spillet.
Hvordan spiller jeg? Alle tabellene er låst #### ok det fungerer. Må bare klikke på nedlastings popup å spille
Star Wars™ Pinball 7 آرکیڈ imy
Min HTC har en dødsone for svømmeføtter. Veldig irriterende. Bra spill!
Har ikke sluttet å spille kjøpte de fleste kart. Kunne hatt bedre kameravinkler og kameraengelkontroller.
flink
Hadde den samme klagen som mange her, på Note 2-flipperne mine halter betydelig nok til å frustrere mens jeg scorer. Andre flipperspill fra Zen fungerer problemfritt, men denne kan bruke litt ekstra hyperdrivevæske.
Bra spill, men du får bare ett bord. Du må betale for mer
skitten pengegrabber. dette spillet suger
Kun ett bord er inkludert, du må kjøpe alle de andre.
Star Wars™ Pinball 7 آرکیڈ imy
Elsker alt!!!
Jeg skulle bare ønske jeg kunne spille dem alle uten å måtte betale
Du kan ikke se din individuelle rangering på topplistene. Dette ødelegger opplevelsen av å prøve å oppnå høye poengsummer! Ville vært 5 stjerner hvis denne enkle funksjonen ikke ble oversett..
Ikke gratis i det hele tatt
Fryktelig
Det er bare imperiet slår tilbake, jeg vil ha flere flipperspill åpnet
Vil gjerne ha muligheten til å låse opp andre bord uten å betale
RÅTT
spillet er ganske morsomt, kjøpte til og med et ekstra bord, eneste ulempen er at svermkontoen ikke lar meg komme på nett og oppnå prestasjoner
fint spill, må installeres
Force Awakens er sannsynligvis det beste bordet. Boba Fett er altfor opptatt med grafikk til å følge med på hvor du skal
Mange mål
Awsomme bord
Jeg elsker bordene, MEN alt som er kjøpt i denne appen kan ikke brukes i Zen Pinball suite-appen, selv om du kan kjøpe de samme bordene. Jeg tok kontakt med kundeservice og de sa i utgangspunktet at dette er akkurat slik det er. Jeg ba om refusjon og fortalte dem at jeg bare skulle kjøpe tilbake i den andre appen, og de sa at de ikke ville gjøre det. Dette var veldig skuffende å se.
Det er en star wars base flipperspill. Den eneste reelle klagen er hvorfor jeg betaler for bare ett bord det, dette bør være gratis hvis resten av spillet du trenger for å kjøpe resten på bordene
Var billig også, du får bare det ene bordet, andre er der på alternativer å kjøpe, men til jeg har mestret dette bordet venter jeg.
Jeg er ingen flipperspill, men plukket opp spillet under et salg. Jeg er usikker på om jeg mangler noe, men det ser ut som det bare er ett brett, mens de andre koster ekstra penger. Ballen beveger seg også veldig raskt (unaturlig raskt), og lar meg ikke se hva som blir sagt av skjermen øverst. Displayet på toppen er også veldig lite og vanskelig å lese selv om jeg klarer å holde ballen. Det er absolutt ikke det verste spillet i verden, men etter noen dager ble jeg lei meg.
Fullkommenhet