Post by hertderearsasu on Feb 20, 2022 17:37:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pineapple Pen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pineapple Pen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler tokens ▞▞▞
▞▞▞ Pineapple Pen 2022 version ▞▞▞
jag spelade det här spelet förut för väldigt länge sedan och jag gillade det väldigt mycket att jag började spela det nästan varje dag i mitt liv🐺🐺🐺🐶🐶
Varje runda kommer en annons att dyka upp och detta händer i ett spel också du kan se att utvecklarna bara är med i det för pengarna
låt mig inte spela, du har tur att jag gav dig en stjärna till
Det är en spelmördare och ananasen och äpplet är söta. 😁
BÄSTA SPELET NÅGONSIN!! Det här spelet är min barndom 😄😄 5 stjärnor!!! Du måste ladda ner det här spelet
Den som någonsin skapat det här spelet har något allvarligt fel på sig
Pineapple Pen Arkádové bmh
Det är roligt och coolt. Det är riktigt bra så jag gillar att du har den stora feta tallen och äpplet
Mitt spel kraschar alltid efter att ha spelat det i typ 2 minuter. Älskade det här spelet 2018 eller något, men nu kraschar det bara på mig utan anledning
Det är ett roligt spel men lite tråkigt. Du bör lägga till fler saker för att göra det mer intressant
Denna spel suger
Kkkkk
Så/så svårt
Detta meme var populärt för 4-5 år sedan
Jag förstår inte varför det här spelet fortfarande har jultema. Vi är i april nu. Allvarligt.
Jag fick inte installera det, det är bara på installationen
Rolig app
Det suger
Skit mycket reklam!!!!!!
Det är roligt och gratis
Mitt rekord är 35
Om du missar förlorar du och det visar inte hur du använder appen
ALBIN östman
Blossom Blast Saga Priložnostne yqmh
booooooo!!!!såååååååååoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Jag spelade detta när jag var 4 år gammal
Sådär
Det är roligt
För HARRDDDDD!!!!!!
Roligt spel men VARJE GÅNG en annons spelas stängs spelet. Jag skulle vilja spela det här spelet utan ständiga avbrott.
Det är ett roligt spel men det är gammalt. Jag betygsätter det som femstjärnigt. Jag spelade det här spelet för fem år sedan
OBS BRA ALLS
Ett skamlöst kontantgrepp på en redan död trend som bara har en kortvarig beroendefaktor. Alla som är inblandade i det här projektet borde skämmas över sig själva och bör avrättas av en skjutgrupp.
Kul för bilresor bra
Pineapple Pen Arkādes spēles ytj
Pineapple Pen Arked xll
så mycket reklam...jag hatar det..och det är för snabbt..
Jag laddade ner det här en gång och tog bort det, det var 4 år sedan, jag glömde varför eftersom det här är ett så bra spel, som ärligt talat, varför tog jag bort det här? Det här spelet är inte hemskt eller så, så varför? Klaga på annonser, håll käften och använd flygplansläge. OM du är arg på grund av annonserna, använd din hjärna och använd flygplansläge. klaga inte på någonting.
Det är ett trevligt och roligt spel med många söta pennor❤
Överflödar dig inte med annonser, musik är fantastiskt och ett roligt, häftigt spel att spela med vänner och familj. Ett bra spel att öva på timing osv. Överlag en rolig upplevelse jag rekommenderar att du laddar ner om du inte blir lätt arg över ett spel
jag älskar det här spelet det tar bort min stress även mina barn älskar att spela det här 😊
Det här är ett bra spel men läget regnet pennan går för fort det är det enda problemet snälla få det att gå långsammare oh ya och gör pennorna 100 mynt 200 är för mycket
ÄLSKAR denna app. Mitt rekord på spiral är 167 tror jag nånting med hundra
Det var roligt
Det är ett roligt spel framförallt
Frukter går för snabbt, omöjligt att skjuta och slå
Det är minst sagt väldigt beroendeframkallande. Dessutom fantastisk grafik. Ett fantastiskt spel
Jag gillade verkligen det här spelet. Det är en fantastisk Time Killer och jag kan spela det här när jag är ombord och borde plugga till skolan
Tills de fixar alla buggar kommer jag inte att ha den här appen på min enhet. Missförstå mig inte, den har bedårande animationer men måste fixas mycket.
Pineapple Pen Arkada tsjr
Älskar den här appen men den stannar av. Som till exempel, om jag lägger till för 35 mynt så kommer mynten att läggas till men spelet kommer att stängas. Det var därför jag gav det 4 stjärnor Äntligen är detta spel fixat, jag ändrade min recension och gav det 5 stjärnor 🌟
Rolig app🙈🙈🙈
Jag uttrycker din gillar vad det hjälper mig när jag kommer hem från skolan och det får all min stress jag känner mig komma 😀🙂🙂!
Jag älskar det mycket
jag gillar det här spelet